Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Öğrencilerden öğretmenlerine hüzünlü veda

Atatürk İlkokulu 4-E sınıfı öğrencileri, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte sınıf öğretmenlerine duygu dolu bir veda gerçekleştirdi. Dört yıl boyunca kendilerine emek veren öğretmenlerine teşekkür etmek isteyen öğrenciler, düzenledikleri sürpriz etkinlikte plaket takdim etti.

Atatürk İlkokulu 4-E sınıfı öğrencileri, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte

Atatürk İlkokulu 4-E Sınıfı Öğrencilerinden Öğretmenlerine Anlamlı Teşekkür

Duygusal anların yaşandığı törende öğrenciler, öğretmenlerine çiçek ve plaket vererek sevgilerini ve minnetlerini dile getirdi. Öğrencilerin hazırladığı konuşmalar ve teşekkür mesajları salonda bulunan velileri de duygulandırdı.

Sınıf öğretmeni ise öğrencilerinin bu anlamlı sürprizi karşısında büyük mutluluk yaşadığını belirterek, “Sizlerle geçirdiğim dört yıl hayatımın en güzel anıları arasında yer alacak. Hepinize başarılarla dolu bir eğitim hayatı diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Program, hatıra fotoğraflarının çekilmesi ve öğrencilerin öğretmenleriyle vedalaşmasının ardından sona erdi. 4-E sınıfı öğrencilerinin bu anlamlı davranışı, öğretmen-öğrenci bağının en güzel örneklerinden biri olarak hafızalarda yer etti. Muhammet Küçüker

Aksaray’da 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle 86 bin 180
Sıradaki Haber Aksaray’da 86 Bin Öğrenci Karne Alıp Yaz Tatiline Başladı