Atatürk İlkokulu 4-E Sınıfı Öğrencilerinden Öğretmenlerine Anlamlı Teşekkür
Duygusal anların yaşandığı törende öğrenciler, öğretmenlerine çiçek ve plaket vererek sevgilerini ve minnetlerini dile getirdi. Öğrencilerin hazırladığı konuşmalar ve teşekkür mesajları salonda bulunan velileri de duygulandırdı.

Sınıf öğretmeni ise öğrencilerinin bu anlamlı sürprizi karşısında büyük mutluluk yaşadığını belirterek, “Sizlerle geçirdiğim dört yıl hayatımın en güzel anıları arasında yer alacak. Hepinize başarılarla dolu bir eğitim hayatı diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Program, hatıra fotoğraflarının çekilmesi ve öğrencilerin öğretmenleriyle vedalaşmasının ardından sona erdi. 4-E sınıfı öğrencilerinin bu anlamlı davranışı, öğretmen-öğrenci bağının en güzel örneklerinden biri olarak hafızalarda yer etti. Muhammet Küçüker

