Aksaray Valisi Murat Duru, Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan’ı makamında ziyaret etti. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşma, iki ilin yöneticileri arasındaki kurumsal dayanışma ve iş birliğinin güçlendirilmesi açısından önem taşıdı.
İki şehrin temsilcileri bir arada
Ziyaret kapsamında kamu hizmetleri, yerel yönetim çalışmaları ve illerde yürütülen projelere ilişkin görüş alışverişinde bulunulduğu belirtildi. Karşılıklı değerlendirmelerin yapıldığı görüşmede, kamu hizmetlerinin etkinliğinin artırılmasına yönelik konuların da ele alındığı öğrenildi.

Aksaray Valiliği tarafından yapılan açıklamada, ziyaretin dostane bir atmosferde gerçekleştiği ifade edilirken, Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan’ın misafirperverliği ve nazik ev sahipliği dolayısıyla teşekkür edildi.
Kurumlar arası iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesine katkı sağlayan ziyaretlerin devam edeceği belirtilirken, kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli şekilde yürütülmesine yönelik karşılıklı temasların önemine dikkat çekildi.
Ağustos Gerçe

