Aksaray’da şehir merkezindeki yoğunluğu azaltmaya yönelik önemli bir kentsel dönüşüm adımı atıldı. Aksaray Belediye Başkanı Evren Dinçer, belediye hizmet binasının yeni yerine taşınmasıyla birlikte şehir içi trafik akışının rahatlatıldığını ve ulaşımın daha erişilebilir hale getirildiğini ifade etti.
Başkan Dinçer, yıllardır şehir merkezinde yoğunluk oluşturan belediye hizmet binasının yeni hizmet alanına taşınmasıyla birlikte hem trafik yükünün azaltıldığını hem de vatandaşların kamu hizmetlerine daha düzenli şekilde erişebildiğini belirtti. Bu düzenlemenin şehir planlaması açısından önemli bir adım olduğu vurgulandı.

Yeşil alan miktarı artırılacak
Yeni belediye hizmet binasının önünde hayata geçirilen Millet Bahçesi projesi ile de kentte yeşil alan miktarının artırılması hedefleniyor. Proje kapsamında vatandaşların dinlenebileceği, vakit geçirebileceği ve sosyal yaşamı destekleyecek alanların oluşturulacağı kaydedildi.
Kentsel yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların sürdüğünü belirten Başkan Evren Dinçer, daha modern, estetik ve çevre dostu bir şehir hedefi doğrultusunda projelerin devam edeceğini ifade etti. Yapılan çalışmaların özellikle çocuklar ve gençler için daha yaşanabilir bir Aksaray oluşturmayı amaçladığı dile getirildi.
Şehirde uzun vadeli olumlu etki yaratması bekleniyor
Aksaray Belediyesi tarafından yürütülen projelerin, şehir estetiği ve yaşam konforunu artırmaya yönelik planlamalar çerçevesinde sürdüğü belirtilirken, yeni düzenlemelerin kent genelinde uzun vadeli olumlu etkiler oluşturması bekleniyor.
Ağustos Gerçe

