Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren 2 motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza

Kayseri’de sosyal medya için trafikte video çeken iki motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza kesildi.

Kayseri'de sosyal medya için trafikte video çeken iki motosiklet sürücüsüne

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, “Sosyal medya videosu çekmek için canlarını tehlikeye atan gençler” konulu sosyal medya paylaşımı üzerine çalışma başlattı.

Ekipler, trafik güvenliğini tehlikeye düşüren iki sürücüye Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddelerinden toplam 167 bin lira cezai işlem uyguladı.

AA

Aksaray’da görev süresinin sona ermesi nedeniyle veda ziyaretlerini sürdüren Kaymakam
Sıradaki Haber Kaymakam Bilal Göksun Yeşiltömek’e Veda Etti