Aksaray’da veda ziyaretleri kapsamında Yeşiltömek Köyü’nü ziyaret eden Kaymakam Bilal Göksun, köy sakinleriyle bir araya gelerek vatandaşlarla hasbihal etti. Ziyarette vatandaşlarla vedalaşan Göksun, birlik ve beraberliğin önemine dikkat çekerek köy halkına sağlık, huzur ve bereket dolu günler temennisinde bulundu.
Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada vatandaşlarla sohbet eden Kaymakam Göksun, görev süresi boyunca kendisine gösterilen ilgi ve destekten dolayı teşekkür etti.
Yeşiltömek Köyü sakinleri de ziyaretinden dolayı Kaymakam Göksun’a teşekkür ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti.
Veda ziyaretleri kapsamında vatandaşlarla buluşmalarını sürdüren Kaymakam Bilal Göksun, görev yaptığı süre boyunca kurulan gönül bağlarının önemine vurgu yaparak Yeşiltömek Köyü’nden ayrıldı.Fatma Altınok

