Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Aksaray’da çiftçilerle Cuma buluşmaları sürüyor

Aksaray İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Cuma Buluşmaları kapsamında üreticilerle bir araya gelerek tarımsal üretim planlaması ve yeni destekleme modeli hakkında bilgilendirme yaptı.

Aksaray İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Cuma Buluşmaları kapsamında üreticilerle

Aksaray İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından sürdürülen Cuma Buluşmaları kapsamında çiftçilerle bir araya gelinerek tarım sektörünü yakından ilgilendiren güncel konular ele alındı. Programda üreticilere, tarımsal üretimin daha planlı ve verimli yürütülmesine yönelik bilgiler aktarıldı.

Üretim Planlaması ve Destekleme Modeli Anlatıldı

Toplantıda, Tarımsal Üretim Planlaması ile Yeni Destekleme Modeli hakkında kapsamlı bilgilendirme yapıldı. Uzman personel tarafından gerçekleştirilen sunumlarda, yeni uygulamaların üreticilere sağlayacağı avantajlar, desteklerden yararlanma süreçleri ve planlı üretimin önemi üzerinde duruldu.

Sorular Yanıtlandı, Görüş Alışverişinde Bulunuldu

Buluşma boyunca çiftçilerin merak ettiği konular dinlenirken, üreticilerin soruları da uzmanlar tarafından yanıtlandı. Karşılıklı görüş alışverişiyle geçen programda, tarımsal üretimde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri değerlendirildi.

Aksaray İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, üreticilerle doğrudan iletişim kurmayı amaçlayan Cuma Buluşmalarının düzenli olarak devam edeceğini belirtti. Tarımın geleceğini üreticilerle birlikte planlamayı hedefleyen çalışmalarla, bilinçli üretimin yaygınlaştırılması ve tarımsal verimliliğin artırılması amaçlanıyor.

Fatma Altınok