Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Seyir halindeki belediye otobüsü yandı

Eskişehir’in İnönü ilçesinde bir belediye otobüsü, seyir halindeyken çıkan yangın nedeniyle kullanılamaz hale geldi.

Eskişehir'in İnönü ilçesinde bir belediye otobüsü, seyir halindeyken çıkan yangın

İnönü-Kütahya kara yolunda seyreden ve sürücüsü öğrenilemeyen İnönü Belediyesine ait 26 GA 269 plakalı otobüsün motor bölümünde, Kümbet kavşağı yakınlarında yangın çıktı.

Dumanı fark eden sürücü, aracı yolun sağına park etti.

İhbar üzerine bölgeye itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.

İtfaiye erlerinin müdahalesiyle söndürülen yangında otobüs kullanılamaz hale geldi.

Jandarma ekiplerinin önlem aldığı kara yolunda ulaşım, yangının söndürülmesinin ardından normale döndü.

AA

Kayseri'de "kasten öldürme" suçundan haklarında hapis cezası bulunan 3 firari
Sıradaki Haber  “Kasten öldürme” suçundan aranan 3 firari hükümlü yakalandı