Yargı camiasında veda
Aksaray’da görev yapan ve son kararname ile farklı illere tayinleri çıkan yargı mensupları için veda programı gerçekleştirildi. Programa Aksaray Valisi Murat Duru ile Adli Yargı Adalet Komisyonu Başkanı Gökhan Oflaz başta olmak üzere yargı camiası temsilcileri ve davetliler katıldı.
Düzenlenen programda, görev süreleri boyunca Aksaray’da adalet hizmetlerinin etkin ve tarafsız şekilde yürütülmesine katkı sağlayan hâkim ve savcıların çalışmaları değerlendirildi. Katılımcılar, yargı mensuplarının kentte yürüttüğü hizmetlerin önemine vurgu yaptı.
Yeni görevlerinde başarılar dilendi

Programda konuşan Vali Murat Duru, tayinleri çıkan yargı mensuplarına Aksaray’a sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Kamu düzeninin korunması ve adalet hizmetlerinin vatandaşlara en iyi şekilde ulaştırılmasında yargı mensuplarının önemli sorumluluk üstlendiğini ifade eden Vali Duru, yeni görev yerlerinde de aynı özveri ve başarıyla çalışmalarını sürdüreceklerine inandığını belirtti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen veda programında katılımcılar, görev yeri değişen yargı mensuplarıyla vedalaşarak yeni görevlerinde başarı temennilerinde bulundu. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ve iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.
Ağustos Gerçe

