Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Sultanhanı’nda eğitim yılı değerlendirme toplantısı düzenlendi

Sultanhanı Kaymakamı Bilal Göksun başkanlığında gerçekleştirilen Eğitim Kurumu Müdürler Kurulu Toplantısı’nda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamlı şekilde değerlendirildi

Sultanhanı Kaymakamı Bilal Göksun başkanlığında gerçekleştirilen Eğitim Kurumu Müdürler Kurulu

Sultanhanı Kaymakamı Bilal Göksun’un başkanlığında, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Eğitim Kurumu Müdürler Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya İlçe Millî Eğitim Müdürü ile ilçede görev yapan okul müdürleri katıldı.

Eğitim Çalışmaları Masaya Yatırıldı

Toplantıda, geride kalan eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak eğitim alanında yürütülen çalışmalar ele alındı. Okullarda gerçekleştirilen faaliyetler, akademik başarı durumu ve eğitim süreçlerine ilişkin konular üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu.

Kurumlar Arası Koordinasyon Vurgusu

Eğitim hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülmesine yönelik değerlendirmelerin yapıldığı toplantıda, kurumlar arası iş birliği ve koordinasyonun önemi de vurgulandı. Katılımcılar, yeni döneme yönelik hedefler ve planlamalar hakkında görüşlerini paylaştı.

Toplantı, eğitim kalitesinin artırılmasına yönelik önerilerin ele alınması ve gelecek eğitim öğretim yılına ilişkin hazırlıkların değerlendirilmesiyle sona erdi. İlçe genelinde eğitim alanında yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.

Fatma Altınok

Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, Dünya Belediyeler Birliği yönetim
Sıradaki Haber Başkan Dinçer’e, Dünya Belediyeler Birliği’nden büyük görev!