Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Balık tutmaya gitti, ırmak kenarında ölü bulundu!

Sivas’ta 29 yaşındaki genç, balık tutmak için gittiği Kızılırmak Nehri kenarında ölü bulundu.

Sivas’ta 29 yaşındaki genç, balık tutmak için gittiği Kızılırmak Nehri

TÜRASAŞ Sivas Bölge Müdürlüğü’nde görev yapan Abdullah Uygun (29), balık tutmak için İmranlı ilçesi Türkkeşlik köyüne gitti. Eşinden haber alamayan Ö.U., durumu jandarma ekiplerine bildirdi.

 

İhbar üzerine Kızılırmak Nehri kenarında arama çalışması başlatan ekipler, gencin cansız bedenini buldu. Uygun’un cenazesi, otopsi yapılmak üzere Sivas’a sevk edildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, gencin kesin ölüm sebebinin yapılacak otopsi sonucu belli olacağı bildirildi.

İHA