Ağaçören İlçe Milli Eğitim Müdürü Deniz Arslan başkanlığında, okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda eğitim-öğretim yılı boyunca yürütülen faaliyetler kapsamlı şekilde ele alındı.

Eğitim Modeli ve Sınav Süreçleri Gündemdeydi
Toplantının ana gündem maddeleri arasında Türkiye Yüzyılı Maarif Eğitim Modeli uygulamaları ile LGS ve YKS sınav süreçleri yer aldı. Bu kapsamda, öğrencilerin akademik başarılarının artırılmasına yönelik yapılan çalışmalar değerlendirildi.
Yıl Sonu Faaliyetleri Masaya Yatırıldı
Eğitim-öğretim yılı boyunca gerçekleştirilen sosyal, kültürel ve akademik etkinlikler detaylı şekilde gözden geçirildi. Okullarda düzenlenen yıl sonu etkinlikleri ve elde edilen kazanımlar hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.
Toplantıda ayrıca öğretmen ve yönetici atama-görevlendirme takvimi üzerine değerlendirmeler yapıldı. Yeni eğitim-öğretim yılına yönelik planlamalar ve hedefler belirlenerek kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi hedeflendi.
Toplantının sonunda, eğitim camiasının özverili çalışmaları vurgulanarak tüm öğretmen ve yöneticilere teşekkür edildi. Yeni dönemin başarılı ve verimli geçmesi temennisi dile getirildi.
Fatma Altınok

